Наша команда

Масажист - Дмитро Крупка

Лікувальний масаж надає загальнозміцнюючу і лікувальну (у випадках міозитів, гіпертонусу, атрофії м'язів і т.д.) дію на м'язову систему. Під впливом масажу підвищується еластичність і тонус м'язів, покращується скоротлива функція, зростає сила, підвищується працездатність, зміцнюються організм. Більшість дітей нашого Центру мають різні форми ДЦП, тому масаж в поєднанні з фізичною реабілітацією дають позитивні результати. 

Практичний психолог - Галина Гуцалюк

 Завданням практичного дитячого психолога є вивчення виникнення й розвитку психічних процесів і властивостей у дітей. Практична психологія вивчає особливості відчуттів, сприймання, пам’яті, мислення, уяви, емоцій тощо, як змінюються ці функції з віком дитини. Предметом дитячої психології є вивчення у дитини особливостей формування психічних якостей,  які виникають з віком у психіці дітей та розкриття співвідношення природних і соціальних факторів. До завдань психолога  входить вивчення рушійних сил індивідуального розвитку психіки дитини, дослідження закономірностей переходу від попередніх до наступних періодів розвитку, від нижчих стадій до вищих, з’ясування індивідуальних психологічних відмінностей у розвитку дітей різних вікових груп.

Фізичний реабілітолог - Володимир Самборський

Метою фізичної реабілітації незрячих і слабозорих дітей є гарантування фізичного розвитку та розвивання моторичних навиків відповідно до віку. Дитина через вправи вирівнює нестачу рухово-зорової координації. Вміння, котрі дитина здобуває під час занять, допомагають їй в самостійному переміщенні, а також заохочують до більшої активності.

Вчитель орієнтування в просторі - с. Добромила Ганусевич

Під керівництвом вчителя орієнтування в просторі дитина вчиться називати та використовувати інформацію, яку отримує з оточення. Здобуває навики щодо самостійного та безпечного руху. Пізнає своє оточення та просторові і  часові відносини. Навчання розпочинається тоді, коли дитина починає ставити перші кроки. Проводяться також заняття для батьків, які дозволяють їм краще зрозуміти ситуацію дитини під час руху. 

Тифлопедагог, реабілітолог зору - с. Марія Задорожна

Під керівництвом тифлопедагога дитина вчиться пізнавати світ усіма рецепторами. Здобуває навики, пов'язані із щоденними обов'язками: самостійно вмиватись, одягатись, їсти. Поступово через виконання мануальних вправ дитину приготовлюється до навчання брайля.

На заняттях з реабілітації зору дитина розвиває основні зорові функції - дивитись, бачити, слідкувати, переносити погляд, формування понять і зорової пам'яті. Реабілітолог проводить діагностику та усправнення у формі гри з використанням різних світлових елементів.

Психолог - Анна Маційовська

Заняття з психологом , спостереження та індивідуальні уроки дають можливість дитині  пристосуватися та досягти повної активності.Це дозволяє отримати оцінку функціональності можливостей розвитку дитини, а також дає основу для розробки, разом із спеціалістами нашого Центру,рекомендацій і вказівок для батьків. Використовування елементів різних терапевтичних  програм веде до розвитку дитини згідно з віком і її можливостями, а також є початком довгого процесу усправнення дитини.